Известие

Collapse
No announcement yet.

Вече и аз съм във вашата гилдия - фенове на АЛФА РОМЕО

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ivo Mitkowsky
    абе МИТАК,я наистина малко уточни как така се усуква купето,доста нереално изглежда,и къде да жидим дали се е усукало,дай повече инфо
    Такова усукване неможе да се види, а да се усети.След преминаване по неравности,съпроводено според мен с усукване мисля не очакваш да намериш задните гуми на мястото на тавана.Просто след неравности купето заема нормалната си форма.Или в някаква степен върши работата на окачването.

    П.П : А сага да ви успокоя:Това усукване се изразява в отклонението от равнинност с 1 сантиметър(не съм го мерил и незнам как би станало такова измерване) на точки от купето намитащи се например на предна лява част от купето и на точка от задна дясна част от купето.


    Пак стана тъпо, пак сигурно не ме разбрахте,но вярвам не се сърдите
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #17
      И аз съм имал 155ца и наистина купето е малко по-еластично отколкото нчкои други коли, но това е ефект от конструкцията на купето и немже нищо да се направи... да, в 156 го няма този ефект
      sigpic
      === 75 1.8 T '86 ===
      === 156 SW 2.4 JTD '01 ===

      If Rust Is Lighter Than Carbon Fibre, My 75 Is A Superleggera!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mitaka_cs1991
        Качете се на тротоар с бордюр който е възможно да бъде качен от Алфа 155 ,за да няма излишни спорове.По време на качването слушайте корите на вратите,които ще "обират" луфта от ускването
        Не корите, а гумените уплътнения на вратите издават този звук... Иначе за останалото съм съгласен
        Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
        Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
        Thank you, VFTI, thank you!

        Comment

        Working...
        X